Strumpor och bananer!

Like no tomorrow

IDag är det en ny dag som jag hoppas ska vara min dag. Igår var det en kärleksdag med mycket kärlek på olika sätt, man kan visa kärlek genom ilska som kramar. :)
Endel dagar blir det lika mycket av det ena men inte av det andra så man måste försöka hålla lagom av allt :)

Stress dag på jobbet igår också , det är inte allt för ovanligt men det gör mig inte allt för mycket. Igår fick jag höra massa positiva saker på jobbet om mig så det känns som om jag fått lite för allt slit :)



Cocaine nose
And trendy clothes
Gotta send her to rehab
She found out, she's got no soul
But it really doesn't bother her



Har fastnat för Papa Roach - Hollywood Whore låten, den är sjukt bra :) Gillar verkligen hela texten men gillar det i dbörjan lite extra :)



S.Y



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0