Tidig morgon!


Upp och hopp är det men skulle vilja när man jobbar tidigt. Men ikke , då är man tröttare än någonsin förr. Det känns som en typisk måndag morgon varje dag man måste ställa väckarklockan. Usch och fy , fast det har sinna fördelar med att börja tididgt, det gör att man slutar tididgt :)

Idag var första gången jag öppnade på lill cafét på insidan och sen så har jag hela helgen framför mig att öva på det. klockan 4 ska jag vara på platts och klockan 5 ska allt vara klart för öppning. Ganska skönt endå, att man hinner göra allt i lugn och ro innan kunderna kommer fram rusande. Sen så har jag lite lyx,  får åka taxi till jobbet :) Så 03.20 blir jag upphämtad :)

Men jag klarar allt, för jag är egentligen ett spöke :) Buu ! haha ^^
Nu måste jag sova ifall jag ska orka upp imorgon 10 över 2 . :)

 





S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0