Bra träning.

Den som inte har testat yoga har verkligen missat något. Det är en av dom bästa känslorna man får efter träningen. Så otroligt skön känsla i hela kroppen och man använder muskler jag inte ens viste man hade.
Tror verkligen jag har hittat min träning för en tid framöver, det känns riktigt skönt att träna något man gillar.
Men jag måste säga att det var svårt i början att göra allt så långstam och lugnt, jag har inte riktigt tålamod för det. Det ger sig, tålamodet tränas upp som allt annat.



 " Yoga är ett av världens äldsta system för hälsa och utveckling och används idag som friskvård i stora delar av världen. En betydelse av ordet yoga är "att förena", att förena kropp, själ och sinne. Yoga handlar om att bli mer fokuserad och närvarande i varje handling och i varje stund. "

Det bästa är att jag inte bara tränar utan hoppas också på att bli super vig. Haha, hittade en sjukt konstig bild på google. När jag såg den så tänkte jag " Tusan , det där ska jag också kunna någon dag" . Helt sjukt egentligen , men om jag klarar det så kan jag säkert lära mig hjula. :)



Idag blir det mer än bara träning. Sys fyller 23 år så håller på att tvätta och städa för fullt. Känner mig extra glad idag så har till och med påbörjat lite bakning. Vart inte allt för mycket shopping idag, har beställt lite från internet men det kanske inte räknas ;D



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0