Där ingen annan går.

Efter min stora Ägg forskning igår så känner jag mig nästan som en ny människa. Känns som att jag kanske inte skulle berätta för alla vilken forskning jag gjort , känner på mig att dom jag träffade igår på födelsedagsfesten kommer minnas mig som Tjejen med äggen inte som Emma. Haha, det kan bli kul försäg :)




Klart man ska vara soical och berätta sina härliga kunskaper !
Så nu kan jag hjälpa er att tyda ett ägg.  Jag vet ifall det är en höna i bur, ekologiskt eller frigående höna. Samt land och vart i sverige det kommer ifrån ;D Inte illa va?

Etage, det går alltid hem. Kul att träffa på underbara vänner samt sjunga, inte för att någon av oss kunde texten så det vart inte allt för mycket sånt när det inte var refräng.




S.Y


Kommentarer
Postat av: Andréa

Jag tkr faktiskt att det är lite ballt att du kan tyda ägg xD

2010-04-04 @ 23:30:05
URL: http://andreafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0