Erik Grönwall

Woho, vilka härliga kvällar jag haft. Inte hunnit varit hemma så mycket , men det var klart värt det.
Torsdagen så stängde Arlanda ner , alla på företaget fick gå hem förutan dom på min avdelning..WTF?
Men det gjorde inget , mina tappra arbetskamrater satt och väntade på mig i fyra timmar medans dom förkrökade. Sen vart det ugång i Uppsala. En sjukt bra kväll , mindre bra morgondag dagen därpå ;D

 
Igår vart det Erik Grönwall, jag som precis insätt att jag VERKLIGEN gillar hans musik och han ser inte allt för dålig ut heller ;) Är han den nya Brolle för mig ? Nja, riktigt så bra har han inte hunnit bli riktigt än men det är på god väg. Igår var han grymt bra och fick höra många nya låtar!



Vilken tur att Jessica var med och dansade ;D
Synd att han som spelade bas ( tror jag ) såg så konstig ut när han sjöng annars var han bra fin han med ;D



S.Y







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0