För att du är ingen annan lik.

Japp , dagens äventyr vart inte riktigt en heldag i sängen som jag hade tänkt. Nej, det är svårt att vara lat när man är vän med Jessica. Fick sträng order om att åka in till Uppsala och skriva på massa papper. Ingen vågar säga Nej till Jessica, det går inte helt enkelt.


Eftersom jag hade gått igenom hela Uppsala ,lyckats gå vilse inne på det nya resecentrumet och visat mig ute i dags ljus! Kände jag att jag förtjänade en vila med en god latte. Men så vart det inte, vila fick jag men ingen god latte ;D Dom har dåliga caféer i Uppsala , alla ställen utan mitt ställe (som jag idag inte besökte..) . Men alla caféer kan inte vara lika bra som mitt jobb ;D



Kvällens Äventyr blir :
1.Rumpan  i soffan
2.Kolla på Arn filmerna
3.Vara vaken i slutet av en film iaf
4. Utföra "sovdansen" för en bra nattsömn!  


Grattis till Mamma som fyller år idag ! Det är inte vaje dag man fyller 25 år , och att få sällskap med mig kan jag inte säga är varken bra eller dåligt, It's wonderful!  Men en sak är säkert! Det är min mamma, som man brukar säga " tycker du jag är knäpp , då har du inte träffat min morsa ".
Grattis mor!


S.Y

Kommentarer
Postat av: Moder

Tack du,min kära dotter! Skönt att höra att du är smartare än mig.Bådar gott för framtiden. <3

2010-04-12 @ 22:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0