Klänningen som är unik.

Tog mig äran att köpa mig en klänning idag. Det var ett tag sen och alltid lika kul att få något nytt i garderoben.
Som några redan vet så har jag fått ett litet suge efter att köpa maskerad kläder, egentligen finns det ingen bra förklaring utan det är roligt med lite andra kläder än bara vanliga ;D



Den här var nästan klockren. Lite naket, men ändå klockren!
Fast jag köpte den inte , kände inte riktgit att jag skulle ha någon användning för det ;D



Dagens klänning från bubbelroom är så min ;D Super söt :)
Nej, nu måste jag springa iväg till jobbet.

För dom som vill veta så råkade min telefon ramla i handfatet igår , vilket gör att den inte riktigt fungerar idag. Har fått tag i en annan telefon , men kan inte garantera att ni kan få tag i mig på den heller. Förstår inte riktigt hurden fungerar. Ska göra mitt bästa :)



S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0