Pippi, kan det vara jag?

Dagens arbete kan man lugnt kalla kaos, fast ändå koll i koset. Där stod jag helt själv med en tjej som aldrig jobbat på café innan minst lika panikslagen som jag när vi ser hur TUSENTALS (kanske överdriver men det var ett helt flygplan MänniskoR! ) människor börjar närma sig vårat café. OMG ! Då hade vi jobb att göra ska jag säga ;D Fy fan vad jag har saknat det ! :D Och personal förstärkning kom det , då menar jag verkligen att det kom. 20 ninuter senare stod 4 personer redo att hjälpa till ( även dom utan kunskap om café) och sedan kom 3 chefer ;D Oh , yeah ! Det är vad jag har att säga ;D





Grymt skönt att jag nu har köpt det nya gymkortet , och det bästa av allt jag är till och med på gymmet och tränar ;D Planen är att jag ska bli den nya pippi , och vet du vad. Jag kommer lyckas ! ;D

 



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0