Skicka iväg mig



Haha, gillar hur mina ögonbryn ser ut på den här bilden . Tar nog fram den bästa sidan av dom!


Tidigare idag: Jessica , you are wonderful! På tal  om att flytta, som jag tänkt hela veckan så har jessica kommit på en toppen idé om hur vi ska få en lägenhet nära centrum inom kort framtid. " Skulle jag dö nu , skulle jag dö lycklig! "


Just nu : Jag har aldrgi haft så här stor mage! Vad är det som händer, är jag en tjockis? Känner mig så mätt efter maten och kan lova att min mage är 3 gånger större än det brukar.

 

Senare ikväll : WFT! Människor här, vad snackar du om?! Efter ett glas vin så kommer Sara och jag stå och sjunga från tårna. Hoppas på att någon kändis hör oss och vill ge oss ett skivkontrakt. Kan Anna Bergendahl få det kan fan jag med ;D

 



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0