Ekerö is the shit!

Resan till Ekerö idag vart otroligt lyckad!
Fabbe,Martin, jag och pensionärerna, inte illa!
Fast grejen var den att jag inte viste att resan med bussen var så lång, i vanliga fall är jag en sån mes som blir åksjuk men inte idag. Tack gode gud för det, för jag tror inte att den vinglande båten hade gjort saken bättre.







Hade så tur med vädret , riktgit härligt !
Efter en timmer på båten insåg vi att det bara var svenskar och finska människor på båten. Bara Fabbe som var invandrare. Sjukt, är Ekerö bara nöje för svenskar?
Fast underbar som han är så skrattade han bara , wonderfult!


 

Fyndade lite i Taxfreen, passar perfekt till Lördagens äventyr som ska bli av i Stockholms natur!



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0