Första visningen.

Det känns som att jag börjat sova mer , vet inte riktigt om det är sant eller om jag är så trött nu förtiden att jag inte knner någon skilnad.
Nu är det sista putsen som gäller , ska snart iväg till jobbet och i eftermiddag så är det första visningen som ka hållas. Känns lite konstigt att folk kan komma in i mitt hus när jag inte är hemma och ska döma.
Det roliga är att sedan vårat hus kom ut på försäljning så är det många som varit här och smygkollat. Eller skuller inte direkt säga att dom är så diskreta, helt plötsligt står det någon utanför för fönstret och kollar in lite eller någon som smyger runt bakom buskarna och försöker se in. Roligt fast på samma gång lite stressande att dom är här hela tiden.


Alla som vill köpa vårat hus är välkomna, specielt om ni vill lägga ett bud på ca 7.000 000 kr ! :D



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0