Hemma hos Jessica

Idag var det inte allt för lätt att ta sig upp på morgonen, men jag gjorde det .
Känner mig stolt över att jag gjort bra jobb hela veckan fast än jag sovigt så dåligt.

Idag var första gången jag åkte hem till Jessica, eller iaf hennes nya lägenhet. Så coolt !
Hon kom ditt igår och har redan hunnit packa upp allt och jobbat. Det är inte illa det.

 

Vart lite äventyr i huset också. Det visade sig att Jessica hade ett litet föråd. Så då är det klart man måste lägga i något där .
                 Före                                               Efter
  
 
MED BÄSTA LÅSET !



Fast det bästa , Jag bor tydligen där också !
Dom hade iaf av någon andledning skrivit i mitt namn på hennes brevlåda. Synd att dom stavade fel på det , men lite roligt :)



Ett underbart sätt att avsluta dagen på!



S.Y

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ! =D Tack för besöket :)

2010-08-10 @ 21:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0