Öronen försvinner

Vilken förkylning jag har åkt på. Att jobba med det har inte gjort den bättre. Sedan i torsdags har jag haft ont i halsen,men nu har det gått över till det en kraftig förkylning. Ni vet det gamla vanliga, täpt i nästan, snorig och "febrig" ( har inte inte kollat om jag har feber men tror inte det för tillfälliget). Det sjuka är att jag hör typ inget, kan öronen bli förkylda ?
Funderar på om hörselgången kan täpas igen vid en förkylning?



Men va underbart att ligga i sängen och bara ta det lugnt med den bästa medicinen!

MEDECINERNA SOM FUNKAR PÅ ALLT:
1. Mycket te. Gärna grönt te eller svart.
2. Twilight filmen på repit en dag.
3. New moon filmen ska ses en gång
4. En timmer extra sömn
5. En timmes musik lyssning!



S.Y

Kommentarer
Postat av: Pestbarn

Ja, öronen kan bli lite skruvade när man är förkyld. Bland annat när man snyter sig så kan det bli tryckförändringar i öronen som gör att man hör jättedåligt ^^ Jag har fortfarande nedsatt hörsel sen jag var förkyld förra veckan, sitter bara och väntar på att den ska komma tillbaka.

2010-08-31 @ 17:31:13
URL: http://www.pestbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0