Poker kväll

Poker , egentligen vem är bra på det ?
Handlar det inte mest om tur och den som har bästa poker fejs?
Men en sak är säkert , om jag ska spela poker igen, då vill jag spela mot Adde ! :)

Tusan vad svårt det är att klä sig när man är van med arbetskläder hela dagarna. Ska det ta så här lång tid att klä på sig ?
Nej nej, fast det kanske är ett problem andra också har ? I så fall , ring mig jag kan stötta dig/ er.

Dags att snart åka iväg till Uppsala för att skriva kontrakt på lägenheten, känner mig lite pirrig. Som tur är ska mamma följa med , och det ska bli underbart. Då kan man kanske hoppa in på en fika med ;)

Ha en underbar dag, kommer nog inte kunna skriva mer idag , ska jobba tills sent ikväll.


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0