Hålla för alltid ?

Usch, efter sömnen jag fick igår eller kanske ska säga sömnen jag inte fick så blir man lite sliten.
Vet inte om folk förstår det här, men jag behöver min skönhetssömn. Kanske dags att ta sömnen på lite större allvar.

20 years and this is the life that I know of.
I love my life and I got them chances.
But sometimes it becomes a bit messy, there is a way to get proof that not everything is a dream?
Sometimes I do not know what you want from me, it's hard to help all.
But give me a chance. You can trust me.


Just nu är det verkligen snurrigt i mitt huvud. Det sjuka är att jag inte vet varför eller vad jag ska göra för att få ordning. Det får än att känna sig nere, men egentligen för vad ?
Funderar på att ge sömnen en större chans ikväl. Den kanske kan hjälpa mig att hitta en lösning .


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0