Tavlor och bilder.

Dagen erbjöd inte så mycket sömn, kanske vad jag redan viste men hade hoppats på lite mer ändå.
Imorgon kommer dom och fotar huset, börjar bli lite nervös. För som sagt , det finns alltid något mer att göra.
Har precis satt tillbaka dom sista tavlorna, som jag gjorde om lite eftersom det var bilder på mig och mina vänner.
Inte för att det är något fel på mina vänner och att dom inte får vara med på visningen, utan mer för att folk kanske inte ska få reda på vilken knäpp person som bodde i huset innan .





Känner mig nöjd, kanske lite för tantigt för min smak. Men för tusan, är det vad folk gillar så!

Är helt slut och ska snart iväg till jobbet och jobba hela natten, kanske inte det jag skulle vilja mest men för tusan vad gör man inte för laget?



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0