The love Guru

Yes, ikväll kommer träffen med MIN guru som jag väntat efter. Känns som evigheter sedan det var vi två, en flaska vin och en jäkla massa galna äventyr. Fast egnetligen så var det inte så länge sen , men när man blir så pass gammal som jag är så tar man vara på varje dag ! 

       

Woho ! Idag fick jag min parfym jag beställt, för er som inte har på er glasögonen eller som tycker jag har tagit en dålig bild ( Min kamra ligger någonstans där den inte vill bli hittad. ) så kan jag berätta att det är
Secrent charm från Victoria's secret. Så nu kan jag få lukta gott istället för att lukta kaffe eller bullar.

Kvällens äventyr blir in till Uppsala med en början och grilla lite grann , sedan tillbaka till landet för att klappa kor !


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0