Utan internet.

Dam it . Har varit utan internet hur länge som helst.. Trodde jag , fast när jag tänkte efter så var det bara sedan Söndags kväll. Men det känns som en evighet. Är jag så beroende av datorn ?
Jag vet att jag gör mycket på den , ibland funkar den bättre än min telefon. IBLAND.

Men nu är jag tillbaka ! Huvudvärk och det kunde nästan inte vara bättre !


Skrivit nytt kontrakt på jobbet, ska åka och skriva kontrakt i Uppsala på lördag och sen så är hösten på väg !
Woho, det känns wonderfult. Skönt att slippa stressen, nu är det bara flytten kvar !










Lite bilder efter kvällen på Apberget! Så underbart härligt!
Måste göras om nästa sommar !

Nu är det inte så mycket mer jag har att säga , ska snart hem till Sara och dricka lite vuxendricka, snacka skit och bara vara ! :)



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0