Varför inte ?

Känner mig lite elak som ställde in fotograderingen idag, det är den tredje som jag ställt in i den här veckan. Fast vad tusan ska man göra när man är så slut att det till och med börjar synas?
Så tog ledig från allt idag och tillbringade flera timmar i lugn. Framför Twilight filmerna och i värmen. Det var länge sedan jag hade så kallad "skönhetsdag" . Så idag fixade jag till och med naglarna. Thats the shit  !

Det här är bra, varje gång jag kommer hem från Sara så får jag en ny musiklista på spotifly. Det är alltid kul att ha fler musiklistor !



Packningen får otroligt sakta. Det är 10 dagar kvar tills jag flyttar och idag hämtade jag som första flyttlådorna från Jessica men dom står fortfarande tomma. Packnings hjälp sökes !

 


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0