Den ända vägen

Det här känns inte så bra, hela kroppen känns sönders liten. Om jag inte har ont i armen så är det benet, om inte benet så är det halsen och så håller det på i oändlighet.

  

Vilken otroligt misslyckad natt jag hade i natt. Hade lite svårt att somna så låg och kollade på lite filmer. Det vart romantiska filmer, fråga mig inte varför kansse inte bästa tidpunkten. Filmerna var otroligt bra, speciellt om du gillar sago kärlek. Fast då kan man inte heller sluta fundera på hur människor kan vara så onda. Det finns inget som är en sago kärlek, möjligtvis när man är nykär. Det är allt.
Det som var jobbigast var att när jag legat nästan hela natten och tänkt igenom massa olika förklaring för att människor ska tro på den sagolika kärleken, så ringer mig väckarklocka och det är dags att gå till jobbet. Det kändes lite surt , eftersom jag inte sovigt någonting och inte heller kände mig något bättre när jag steg upp, än när jag la mig. Bit i hop för fan.



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0