Det finns saker överallt .

Jag gav upp lite med flytten igår. Tränade och läste en bok ist. Det kändes som en bra idé för stunden men kanske inte nu när jag vaknade i världens röra.
Nu ska jag städa i det gamla rummet äta lite frukost sedan ner till stan för att träffa Sanna och julhandla lite.
Det går nog fort att städa undan här ikväll, egentligen kan det inte ta mer än 20 minuter om man är lite smart.



Så sjukt läskig bild som sitter på väggen. Vågar inte riktigt ta bort den.
Han som bygde om här inne berättade att han hittat den under elementet när han bytte ut golvet.
Sedan att han satt upp den där för att det kändes som att den tillhörde rummet. VA FAN ! Berätta inte sånt för mig !



Måste tvätta & sätta upp nya julgardiner !



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0