Ett jäkla spring.

Oh, det vart ett jäkla spring i trappor idag. Flyttandet gick ganska fort, hann också städa hela huset innan jag började flytta. Inte illa !
Tusan vad möbler och saker hyresvärden erbjöd mig . Väldigt snällt , men får inte plats med allt. Kändes lite otrevlig att tacka nej till nästan allt. Hoppas han förstår.
Super nöjd med att jag lyckades snacka till mig en extra garderob , inte bara för mig utan också för mig granne.

Vill inte ta kort nu , kan inte heller eftersom jag inte riktigt vet var min kamera är just nu. Så det får bli när jag är klar.

Tack Sys och Sanna som hjälpte mig med den tunga sängen och soffan. Marcus du är underbar som hjälpte mig med det jag inte klarade av själv.


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0