Inget bra händer efter puben.

Har ni någonsin varit med om att saker och ting inte blivit som du tänkt dig?
jo, det händer tyvärr någon gång ibland. Ibland blir det bättre ibland blir det otroligt mycket sämre.
Då kanske ni undrar varför jag skriver det här, jo självklart vart det lite för mycket äventyr igår.
Kvällen började med soffa mys och pizza , skit snack med grannarna och en gammal film på tvn.
Helt från ingenstans får jag lust att gå till puben, vilket jag då gör. Träffar Sara och hennes vänner.
Underbar början på kvällen, mycket snack och ny människor !
Vart mycket hoppande mellan borden när jag kollade mig runt och såg många äldre vänner.
Väldigt härligt att träffa på folk som man inte träffat på länge. Finns så mycket att snacka om.

Klockan går och puben stänger.


Ibland händer det konstiga saker i vårat hus.
Inatt så vaknade jag av att min Granne hade blivit utlåst av en kille som sprang omkring naken i huset och sedan in i hans rum, låst dörren och  lämna min granne i bara underkläderna utanför.
WTF ?


S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0