Sjukhuset.

Det är inte lätt att vara sjuk, och det är inte heller lätt att sitta inne på sjukhuset i flera timmar när man mår som dåligast. Fast  att klaga på den eviga väntan på att få komma in till en läkare kommer alltid att vara en evig klagan. Fast igår när jag trodde jag började bli frisk till slut fick åka in till sjukhuset , fick också en tillsägelse av läkaren. Tydligen så måste man kontakta läkare omgående om man var så dålig som jag var, inte ligga hemma i flera dagar. Alltid ska man lära sig något nytt.
Ny medicin och förhoppningsvis jobba på måndag. Fy tusan, måste seriöst dålig av att bara ligga hemma.. Det är inte riktigt min grej..


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0