Djuprengöring!


Igår skulle jag påbörja mitt frisör expriment, tyvärr vart det inte riktigt så som jag tänkt mig. Jag somnade i sängen direkt. Så idag vart det ett nytt försök och jag lyckades avsluta och på börja det !
Ska aldrig tveka på att du inte klarar det , det är bara att kämpa.

Eftersom jag redan hade fixat håret så att det såg lite bättre ut, var det lika bra att fixa allt. Röda naglar och ansiktsmask som tar bort den slitna hyn efter en tuff vecka.



How do you explain to someone that there is someone else?

Idag ska jag ta mig äran att åka in till uppsala och shoppa lite. Har tappat lite av det suget, kan vara något bra. Just nu skulle det behövas , behöver lite nya kläder och allt möjligt.

You make me become SHAKY. That will never look back. It makes me afraid that you will leave me lying crushed.


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0