Du & Jag slogs mot dumheten


Läkarbesök på morgonen. Finns det något bättre än lukten av sjukhus på morgonen?
Jo det finns det helt klart ganska mycket som är. Men jag går enbart dit för att bli bättre inte så mycket för skoj skull. Idag gick det fort eftersom jag ska fortsätta med medicinen tills smärtan försvinner. Hoppas det blir snart, saknar att kunna leva utan smärta. Det låter nog värre än vad det är , så klart att det är jobbigt men det finns nig människor som har det värre.


Yes, lite extra jobb i helgen sen lite skidåkning ifall jag kan hitta dom dumma skidorna.
Är väldigt taggad till helgen då det blir utgång med brudarna och alla andra. Woho! Bara två veckor kvar ;)


Jag är den nya brandkvinnan på Arlanda. Så om ni behöver hjälp med att släcka elden eller få ner en katt från ett träd, ring mig. Igår bevisade jag min härliga kundskap när jag släckte en liten "brand" i ask koppen. Otroligt stolt över mig själv, kände mig lite som en super hjälte. Haha ;)

Ett litet tips till er som betsämmer sig för att ta en promenad i ca 30 cm djup snö. Tappa inte skon, det tar evigheter att leta reda på den igen.

S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0