En dag innan.

På tisdag är det semeldagen! Sjukt taggad. För att förklara vad jag är taggan inför så är det jobbet. Att sälja semlor i stora mängder. Jag får alltid någon slagt överenrgi så fort det är en speciel "helg dag " eller något liknande. Tyvärr inte idag eftersom vi bjöd på allt som skulle vara minsta likt "kärleks godis" . Så på Tisdag ska jag sälja semlor och det ska gå fort samt mycket.


Börjar känna att ett lov eller lite semester skulle inte sitta fel. Synd att London resan vart lite senare än vi hade tänkt oss. Jag ska iaf åka , det är det som räknas :)

Ojsan. Vart inte allt för mycket firande av alla hjärtansdag idag. Just nu är jag allt för trött för att vilja fira på något sätt. Känner att det kan göra mig lite tråkig, attans. Jag som vill vara den roligaste människa i hela världen. Eller kanske inte världen men iaf i Uppsala?

Obs! Om man äter mer än 5 geléhjärtan mår man jätte illa. Iaf om man äter dom precis innan lunchen. Vet av egen erfarenhet!





S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0