Here without you

Some times life is more than we knew

Nätterna som jag har jobbat har varit en liten utmaning , vilkete jag känner gjort mig mer säker och utvecklad i mitt yrke. Flera kunder har berömt mig , varit otroligt imponerad av hur jag jobbar och står i fast än det är mycket folk och att jag passar bra för mitt yrke. Mmh , nu när jag läser det högt så låter det som "ett annat yrke" , vill bara på peka att jag jobbar på ett helt vanlig café , inte på någon bordell.


Det kändes jätte kul att höra eftersom det kom från mer än en person. Gjorde det lite svårt att koncentrera mig sen när jag viste att dom satt och kolla på mig. Fast lika glad är jag för det.


"Do not know what it is that makes me take a step back.
Believe it is fear that keeps me close, preventing me from thinking.
Met Prince Charming today, beautiful as always. How do I know that I have enough? Difficult to live with someone who has no faults.

Will never forget that night you called and told me that I was always in your thoughts. Wherever you want to travel with me and what we would experience together.

Understand that in my eyes, you are perfect and deserve the best. Why do not you see it?

It feels like what I do, I'll lose you.
Please do not disappear. Do not leave me to face the world alone.

You are my superhero. My Prince Charming."


Mysig hemma kväll ikväll , för att kunna få allt att fungera. Lite mycket som händer nu med mor och far sedan med han. Skulle inte kalla det problem, lite svårare utmaningar. Riktiga problem har jag aldrig upplevt, det är jag riktigt tacksam för. Måste vila upp mig inför morgon dagen med Jessica, känns som evigheter sedan jag träffade henne och det ska bli så kul att festa med henne.
Då vet man att man inte får en misslyckad kväll.



S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0