Inställt tåg.


Usch, vad irriterande. Tåget som jag ska ta till jobbet är inställt. Hur gör man nu? Ska försöka ta det som går innan, men det är inte säkert att det går det heller.. Tur att pappa är räddaren i nöden just nu. Så blir en bil resa ist.

Mitt expriment inatt , att vara vaken till 3-4 tiden gick inte så bra som jag ville. Somnade någon gång runt halv 3 och det var så skönt att somna av total trötthet.

Idag har jag bara legat i sängen och haft det bra. Tog mig i kragen och gick upp runt 3 tiden för att försöka mig på pannkaks lagning.


Det gick otroligt bra till en början. Pannkaor det är inget jag kan, inte för att det är speciellt svårt utan för att dom inte lyssnar på mig. Är det någgot jag är bra på så är det att prata , men när dom inte lyssnar så står jag ganska försvarslös..

 
Prince Charmin is stuck in my head.I do not know if it's in a good way. It feels good in an exciting way, while it feels wrong. Fear takes over everything, making it difficult to feel. I will make him happy?


Vill bara berätta att jag har tappat bort alla mina lite viktigare papper, hur kan man göra något sånt när man precis städat? När jag bara har ett papper jag verkligen måste hålla reda på just nu. Så klart är det viktiga som försvinner.. Så typpiskt..


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0