Jag får liksom ingen ordning

Härlig morgon efter att ha legat kvar i sängen och gosat med Bella några timmar. Morgon gos är ändå något av det bästa, vad jag tycker iaf. Sen så beror det kanske på vem det är man vaknar upp brevid.

Efter myset bestämde jag mig för att ta en härlig morgon promenad i snön. På med skorna och ut i den djupa snön. Mina små monster fick så klart följa med. Efter att ha kämpat sig fram i kylan och den djupa snön kände jag en otrolig längtan till att åka skidor. Så nu ska jag försöka ta mig tid och ork att ta fram dom någon dag. Det kommer en liten svårare utmaning också, var är dom?



Ha, älskar att kasta mig i snön när det inte är någon annan som varit där och den är så djup att du ändå inte når marken. Sen är det alltid roligare om man har pyjamasbyxorna på sig ;)

Semeldagen idag, nu jäklar ska jag snart iväg till jobbet och sälja semlor ! Woho!



S.Y


Kommentarer
Postat av: Pestbarn

Jäklar vilka fina bilder du tagit :D

2010-02-16 @ 16:48:24
URL: http://www.pestbarn.se
Postat av: Anonym

Tack. Jag har bra modeller :)

2010-02-17 @ 00:50:31
URL: http://svea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0