Jag ser världen utanför

Ibland är det svårt att veta vad man känner utan att tankar ska kommer ivägen. Svårt att förklara, men just nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Bättre att skriva något som låter lika snurrigt som allt i mitt huvud är just nu.

Oh, eftersom jag har varit jätte sugen på att resa på senaste tiden så ska jag ta mig en liten mini semester nästa vecka, 24 timmars. Eftesom Sara vart sjuk vart det ingen London resa den här månaden utan det får bli mer mot sommaren. Men en båtresa kan aldrig sitta fel? Hoppas på att dom roligaste följer med :)




My Prince Charming is not as he usually is. How should I interpret it? Difficult to know what he wants when you can not talk to him. Was it a mistake to begin the life I always dreamed of? I know that my feelings are still as strong, what if he gets second thoughts. Life I have to go through, what I have to accept ..

When I fell to the ground, that was how I realized that I'm not made of glass. I will tell you that nothing is as it used to be, it means that everything is progressing?


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0