Jag vill ha allt så länge det är gratis.

Grymt stressig dag på jobbet, speciellt eftersom det inte vart så mycket sova för mig igår som jag egentligen skulle behövt. Att jobba på café det betyder inte alltid att det är ett lugnt och mysigt café i stan. Nej, inte när man jobbar som mig på Sveriges största flygplats. Då händer det att det kan komma ganska mycket folk, speciellt när det är snö kaos och flyg har varit försenade. På något konstigt sätt så gillar jag det, att det ändel dagar är väldigt mycket och andra lite mindre. Tyvärr har dom lugna dagarna börjat försvinna för ett tag. Bra för företaget, lite jobbigare för personalen.


På söndag så blir det kryssning , vilket jag fortfarande är sjukt taggad på. Idag så träffades vi och snackade igenom det lite. Tycker inte att vi kom fram till något speciellt förutan att det ska vara en så billig resa som möjligt så har man mer pengar till baren och taxfreen. Vilket jag tycker låter som en bra idé.



Om man kommer hem och är hungrig med otroligt lite energi kvar, vad kan då vara en passande matbit?
Varma mackor funkar alltid, det går snabbt,gott och kan bli otroligt nyttigt beroende på vad man väljer att ha på.
Det ska få bli min middag idag.

S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0