Kära dagbok.


Efter en virig kväll på jobbet förstjänar jag att sitta ner och pusta ut. Egentligen inte bara jag utan alla som har haft fullt upp ett tag. För att komma till saken så har min dag varit lärorik. Lite stolt över mig själv när jag fick den suraste kunden idag att le och hålla med. Det är inte illa det, inte för en sån "nybörjare" som jag.


Vet inte riktigt vad som händer i dagen tider, det är någon vampyr feber som har gått igång. När vi då ändå pratar om vampyrer, nya serien The Vampire Diaries kommer nog fastna ganska mycket på huvudet. Den värkar väldigt bra , och ser fram emot att se mer av den.

Usch, vet inte om jag gillar det här med att vara kär. Man blir så lätt sårad.. Dags att ge det en chans, det känns så rätt att jag inte kan förklara det. Tusan också. Jag bli kär ? Den jäkeln har lagt en förtrollning över mig ,det är jag säker på. Vill han stå ut med mig och mitt knäppa jag så får han gärna göra det det har jag inget emot. :)


S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0