Kommentar


Oh, fick en härlig kommentar av en tjej som gjorde att jag var grymt glad efter att vara på lite små tråkigt humör igår kväll pga smärtan i benen. Så vill bara säga tack för att du fick mig på bättre humör.

Sömn, det är nog något jag aldrig kommer kunna förstå mig på. Nu när jag sover bättre drömmer jag så konstiga drömmar att jag vet inte om det är något bättre. Betyder det något eller är det bara en period som alla uppelver. Vaknar på morgonen med en obehaglig känsla i hela kroppen. Kan inte ens förstå vad det är jag drömmer eller hur jag ska kunna förklara det. Hoppas inte det ska fortsätta mycket längre..

Yeah, Alla hjärtans dag. Inte för att jag ska fira det direkt eftersom jag ganska precis vaknade och ska snart iväg till jobbet. Hoppas på en kul kväll på jobbet ist, ska jobba med någon ny kille. Hoppas han inte är lat för då känns det som att hela kvällen kommer vara mer lidande en kul.


Oh, måste bara säga att jag gillar verkligen kläderna jag köpte i fredags. Har också fyndat lite mer kläder från garderoben. Woho! :)

S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0