Livet som det en gång var.

Igår vart det en härllig kväll i Uppsala. Det vart inte som vi hade tänkt oss eftersom vi skulle på standup , som alla tåg var den inställd. Klart man kan ha trevligt för det :)

Tusan, nu har det börjat igen. Min lediga dag och 10 missade samtal när jag vaknar. Telefonen har stört mig hela morgonen..Tusan. Näe nu jäklar ska jag börja ringa folk när jag är på väg till jobbet 4 på morgonen. Ha!

Nu ska vi se vad dagen har att erbjuda. Ska snart vakna till så jag kan börja resan till Uppsala och boka biljetterna till kryssningen. Sen får vi se om jag ska hem till Mattias polare och kröka ikväll eller om jag åker hem och sover. Skulle behöva lite sömn innan jobbet imorgon. Får se vad som känns bäst för stunden.

Något jag tänkt på mycket på senaste tiden är Ex. Varför är man egentligen så otroligt rädd för att han/hon ska gå tillbaka till sitt ex? Vet att många av mina vänner blir lite chockade när jag berättar att jag umgås med mina ex. Det är ändå så att dom känner mig mycket bättre än andra. Just idag är det så att jag har några av mina ex som en av mina bästa vänner. Det känns underbart. Men varför kan jag då inte förstå ifall han vill ha kontakt med sitt ex? Det funkar inte. Jag kan umgås med mina men jag skulle aldrig vilja att han jag dejtar umgås med sina. Det kan egentligen inte vara rätt? Just nu känns det som att det är för tidigt för att prata om det , jag återkommer helt enkelt :)



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0