Nattpersonal



Efter en härlig dag på jobbet med mycket stress och små ätande så har jag funnit mig tid att faktist kolla mig runt omkring när jag kom hem. Kan inte påstå att jag gillade synen med tanke på att allt ligger huller om buller. Sedan så har man den där tvätt högen, den tvätthögen som inte riktigt förstår att den ska försvinna.Typsikt att jag som ska få vara den som gnäller, så fick skälla ut tvätthögen en stund. Det gav glada resultat, den ligger inte kvar!

Imorgon blir det jag som jobbar natt , i två hela nätter. Känner mig riktigt duktig som ska genomföra det här. Hoppas på att vädert är någolunda så att det inte bli massa förseningar, då är det inte så glada kunder som kommer förbi på en fika..

När man ska jobba natt är det en fördel om man är vaken, så i natt är det jag som ska vara på "prövning" . Det går helt enkelt ut på att jag inte ska somna innan klockan 3-4. Plågar i mig lite redbull samtidigt som jag små städar. Kanske inte det roligaste sättet att hålla sig vaken på , men jag tror det fungerar.



Titta vad jag hittade i min garderob!
Något som jag inte alls använder, när jag tog ut dom kom det fram mycket mer plats. Helt otroligt.
När jag ändå småstädar passade jag på att rensa ut lite av mina byxor som jag inte använder. Samtidigt som jag rensade på sånt som skulle kastas hittade jag minst två par byxor jag inte hade någon anning om att dom fanns. Dom är super snygga och passar perfeket. Kan det bli bättre? Känner mig otroligt stolt över mina fynd i min egna garderob.

Jag måste ha en av världens bästa chefer!
Tänkte bara ytra mig lite om det , eftersom jag är så pass nöjd med min chef att det inte finns någon orsak att inte säga det. Idag fick jag göra om lite i schemat framöver så att jag ska kunna åka till London. Så om två veckor åker vi! :)


DO YOU KNOW WHAT HE SAID! He said I'm too young for him! What a brat ..


S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0