Sagor för barn.


Efter en orolig natt vad kan sitta bättre än en lång promenad i solen och snön...
Tyvärr så hittade jag inte mina skidor så det vart till att gå, lika glad var jag för det. Va underbart härligt det är att vara ute i snön när det är fint väder och inte blåser. Det är en riktig vinter dag.



Det vart lite jobbigt efter ett tag , när snön började gå ovanför knäna. Men för tusan , det är bara att kämpa på . Nynade på låten Survivor med Destiny's Child.

OBS. Det är grymt svårt att göra snö änglar när snön är så djup att du knappt känner marken när du ligger på rygg. Det tog ett tag, tror att jag fick ordning på det. Fast egentligen inte. Det vart bara ett stor håll i snön. Tusan.. Kan nästan allting :)



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0