Semel feber

Oj, nu ska hoppas jag verkligen på att få sova gott i natt. Efter att ha tränat så här hårt förtjänar alla en godnatt sömn. Jag kan förklara för er vad jag har tränat ifall ni lovar att inte reta mig för det sedan. Egentligen kommer jag nog säga ändå, men det var värt ett försök. Jag har vispat grädde , massa grädde! Hela dagen till ca. 200 semlor. Det som var det svåra var att jag gjorde det FÖR HAND!
Nej, nu ljög jag. Till min hjälp hade jag en värde lös stavmixer och radion med sport på. Alltså inte mycket till hjälp.
Hoppas inte att jag har allt för ont i armen när jag vaknar imorgon.



Sport , är det så det heter ?
Nej ,det är inte riktigt något som jag kan säga är kul. Den gången ( nu kan jag säga den gången eftersom det oftast inte händer) är för hela grejen. Eller egentligen allt förutan sporten. Sitta med glada människor, dricka och äta gott. Men inte för sporten. Hata mig inte för att jag gillar sport, jag har bara inte hittat min sport :)



S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0