Du startar problemen.

Om man vaknar och det första man känner ,  tusan att jag inte städade igår innan jag somna. Då måste det vara ganska stökigt?
Något jag alltid är bra på är att städa, egentligen inte kanske.Utan jag är bra när jag väll börjar städa, ska bara komma igång också. Får försöka ta det i helgen, eftersom det är min lediga helg, och det ska vara utan party :)



Oh, igår fick jag reda på att det finns ett gym på Arlanda, tror det är för dom som jobbar där. Det gör jag ! Det skulle vara lite härligt eftersom det inte blir långt ifrån där man håller till eller vad man ska säga. Det får jag undersöka idag !


S.Y


Kommentarer
Postat av: benke

När ska vi leka då?

Eller plaska i poolen?

2010-02-19 @ 02:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0