Vad var det du sa?

Humörsvängningar, det kommer alltid när man som minst vill ha dom. TYpiskt.. Igår fick jag en otrolig ilska , kände mig super arg och vart bara irriterad på allt och alla. Pinsamt värre eftersom jag jobbade också. Egentligen skrattade dom bara åt mig när jag bad om ursäkt eftersom dom inte tyckte jag var otrevlig, men jag tyckte det.
Vad ska man säga, smaken är som baken.



 Woho! Igår fick jag tag på Sanna. Ett tag trodde jag hon hade försvunnit från jordens yta tills igår. Då jäklar fick jag snacka lite skit med henne och det var super kul. Woho!
Planerna om "fest helgen" blir större och jag bli allt mer taggad. 

I know that you should have treated me better, we would stay together forever.



S.Y
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0