Vem sa att du är bättre?


Missade melodifestivalen igår eftersom det vart utgång med Jessica, inte för att jag hade kolla på den ändå. Mer för att berätta det :) Hel skum kväll igår, elak som jag är så var jag otroligt elak igår.. Kanske inget jag är stolt över utan mer chockad.. Usch, det är inte bra att vara elak på något sätt. Men igår när vi hade hoppas ur kön till Platina så gick vi till Kalas ist. Allt var nytt, människorna , vakterna osv.
Först tror inte vakten på att jag har mitt egna leg eftersom jag är ganska olik bilden på det.Det förstörde lite av mig kväll , att bli nekad till Kalas .. Det skulle vara pinsamt..

När vi står där inne och dansar börjar jag kolla mig runt, alla är väldigt unga. Alltså Jätte unga.. Snacka om att känna sig gammal.. Och inte en enda snygging.. Ojoj. Jag är inte så mycket för att ragga men ändå.
Känner mig grymt elak som säger och tänker så.. Fy tusan..


Idag vart det fika med Sanna , förklara för henne klart och tydlilgt att jag är en elak människa. Tusan..
Hon som bara skrattar åt mig , mer Tusan. Vet att hon tycker om mig ändå ;)


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0