Vem som hörs och låter mest.

Woho, jobbade idag också. Börjar bli lite segt att gå upp 4 varje morgon, men igår sova jag dagen som bestod efter arbetet. Känner mig som sagt som en ny människa !


Så här blir det när Sanna ska ta kort och jag inte orkar stå stilla.

idag var jag upp till starbucks och provsmakade deras Kaffe lite, egentligen inte kaffet utan mer Min kära Chai Latte som har blivit mitt nya beroende och glädje piller.
Den vart godkänd, är ganska nogran när det gäller min Latte, den ska vara på mitt sätt. Starbucks funkar , men föredrar fortfarande min egna :)
Vilken tur att personalen är så gullig att det är trevligt att vara där.


Attans, ingen Brolle idag som jag hade tänkt. Han som spelar i stockholm idag för att hedra alla som åker tåg , på så sätt är mer miljövänliga. Om jag förstod det rätt. Vi får ta det en annan gång när tågen inte är inställda vill säga.. Tusan.. Gillar inte dom här tågen just nu, dom går  aldrig som dom ska..


För dom som inte vet så Dödades Johan och Gunnar , svenska soldater i Afghanistan. För att vara helt ärlig viste jag inte ens att vi hade soldater där nere , deras död gjorde allt så mycket mer verkligt.
Skulle aldrig vilja stödja krig, men när det gäller Afghanistan och efter att dom dödar sina egna och andras undrar jag verkligen om man skulle vilja stopa kriget där nere eller om jag skulle vilja stopa dom som orsakar kriget.
Frågan är också varför dom som orsakar krig gör som dom gör.Det stod i tidningen att dom inte vill ha "icke Muslimer " i sitt land, vad menar dom egentligen med det? 
En stor disskutions fråga som kan på gå hur länge som helst. Det är synd att männsikor ska behöva offra sina liv pga. av åsikter och tro.  



S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0