Bio, New moon.




Folk som säger att den här filmen eller serien är dålig måste ha någon konstig smak. Det här måste vara dom mest romantiska filmerna som någonsin gjorts, iaf under mina år här på jorden. Egentligen vill man bara hoppa in i filmen och leva i deras värld, om det endå kunde vara så väll .





Fredag kvällen då Sanna dissade mig gott gjorde hon bra med att ta mig på bio, som våran första dejt. Sen till den bästa filmen också gör att det blir ett plus i hörnet.


Efter bion var vi så nykära i Jacob så vi kände inte riktigt för att gå hem utan det vart en sväng ut på puben också. Självklart vart det vägarna förbi Queens Viktoria.




Mutade Sanna med en öl för att vi sedan skulle åka till märsta och träffa lite märsta folk. Haha , men som man säger. Det som händer i märsta stannar i märsta. Eller Sanna var säger du ?
Var lite annorlunda i märsta genfört med ställena vi brukar gå på, efter som det gick max 5 minuter efter att i kommit ín på puben innan Åke på 40 bast börjar ragga på sanna. Vad ska man säga, det är insidan som räknas. 

Som vanligt vart det inte "Bara bio" när man går ut med Sanna , det vart en lång kväll / natt men det var kul :)



S.Y


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha! meh hallå ! jag är ju en av dom som inte gillar den ! :P

NU får du berätta för mig va som hände i märsta ^^

2010-01-11 @ 14:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0