Brr.. Söndags kväll.


Snyggingen Sanna kom förbi för att göra mig lite sällskap och snacka lite onödig information.  Det är alltid lika kul att träffas när det var ett tag sedan, speciellt när det har hänt så mycket på senaste tiden :)

Brr.. Det är iskalt ute.. Inte för att det hindrade mig och Sanna från att ta en sväng med vovarna och sedan en längre promenad med oss själva :)Eftersom vi har en riktig vinter här i Sverige nu så var det bara att klä på sig. Dubbla vantar,byxor,strumpor och mössor. Super sexiga som alltid.





Som tur så gick vi förbi affären och jag kunde köpa med mig lite söndagsgodis :) Hittade Zoo apor i Affären och kände mig .som ett barn igen, det har alltid varit favoriten och kommer alltid vara det. Somliga saker växere man aldrig ifrån :)

Just nu har jag tänt massa ljus och hoppas på att få upp kroppsvärmen medans jag mumsar på zoo apor :)
Dags att sätta sig lite bekvämare och kolla klart på 2½ män :)


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0