Husmor.


Gårdagen vart kul, men min största fiende är vinet som alltid ska komma fram. Jag har inte så mycket att säga till om utan det är alltid där vid min sida ;) Haha ^^ nja kanske inte riktigt så men ibland känns det som så :)




Blir så trött på UL och deras tåg. Om det inte är fel på dom så är det personalbrist så att dom endå inte kommer när dom ska. Igår när jag stod och väntade på sista tåget , såklart blir det inställt och utan några bussar som går.. Kul att stå där på kvällen i minusgrader och inte kunna ta sig hem. Tur att jag fick sovplats hos mattias :)

Do you feel like a man when you hurt?
When you play with my emotions and throws around me?
You are not the one I think, you are nothing I want.
Hope you understand that nothing is here.


Idag vart det lite husmors arbete. Som sagt är man arbetsnarkoman så måste man jobba lite varje dag, så allt arbete kan komma på vägen. Fram med dammsugaren och skurhinken! Strålande rent och sedan påbörja bakning och matlagning. Sist men inte minst tvätt ! Så nu har jag tvättat mina arbetskläder ! Kan man vara duktigare ? :)



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0