Jobbigt läge.

My leg hurts, it really does hurt. Do not like doctors who can not give me an explanation ..
I do not like my doctor..she had to find a solution..


Usch , gillar inte perioder när man har mycket i huvudet och inte kan få fram något bra svar på något. Det är just nu man vill tillbaka till bättre tider. In i sagovärlden och slippa ta svåra beslut. Min så kallade 20 års kris gör inte något bättre. Mycket som snurrar i huvudet.. Ska jag ge efter och släppa in kärleken? Studierna när ska dom börja igen?

Kan inte säga det bättre själv. "Vad ska det bli av mig?"



Vad är det man egentligen vill ha ut av sitt liv? Det finns många saker jag vill göra, då menar jag många saker. Känns som att jag vill göra allt och allt ska vara gjort innan jag fyller 20 vilket kan bli väldigt svårt. Men om jag då höjer till 25 , tror fortfarande inte jag kommer hinna. Inte ens på en livstid.

Mycket av sakerna skulle jag kunna byta bort mot annat, att träffa sin prins, få den utbildningen man vill ha och strunta i att bestiga världens högts berg. Så svårt var det att byta bort. Det är klart att det går att "förhandla" med sina drömmar.

 I'll see...



Ny "mål"
1
.Träffa Prince Charming utan att skräma iväg han.
2. Söka till en ny modellagentura, lämna min nuvarande.
3. Boka om min klipptid.
4. Få med pappa till läkaren ( på så sätt kan man få fram bättre svar från dom, om inte snabbare också. )
5. Tacka Chefen för att han räddade mig från dom högre cheferna idag.




 S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0