Morgonen.


Det finns saker man vill på morgonen och saker man absolut inte vill. 
Dom sakerna som jag absolut inte vill ska hända har hänt mig hela veckan. Inte med alkoholen men det tror jag alla har varit med om minst en gång!


1.Bli väckt av telefonen som ringer - det funkar ifall det är drömprinsen som ringer.
2. Vakna och känna doften av alkohol - det är bättre om det står ett vattenglas på sängbordet.
3. Att hundrana kommer in och hoppas upp i sängen- mycket mysigare att det är en människa.
4. Vakna upp med en obehaglig känsla i hela kroppen efter en "jobbig" dröm - Bättre att fortsätta sova och hoppas på att det kommer en ny bättre dröm.
5.  Vakna av att en person sitter och kollar på en - Då är det bättre att ge en rak höger!

Det var dom hemskaste sakerna jag kom på just nu, är lite små stressad eftersom jag snart börjar jobba. Hoppas på en lyckad dag på jobbet. imorgon är det stora planer som jag hoppas ska funka. Det får ni veta mer av senare !


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0