Ny diet!


Efter att ha varit sjuk hela veckan, må allt utan på topp. Jag har funderat lite på vad man kan göra för att förhindra att bli sjuk , eller iaf hjälpa imunförsvaret lite. Färsk frukt så klart ! Det är både gott och nyttigt.  Dumt att jag inte tänkt på det, men jag har ledsnat på äpplen och det är oftast det som finns hemma.




Efter att ha varit och handlar frukt med Stora syster för nästan  150 kr så hittade jag Julostkaka. Oh, det är så gott samt onyttigt. Det var riktigt länge sedan jag åt ostkaka så idag fick jag unna mig lite god ostkaka också . Blev väldigt mycket att äta idag. Såna dagar ska man också ha.



Fy fan, efter all onyttigheter ska det smaka gott med lite frukt :)

Inatt hoppas jag att jag kan sova eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Varit lång ledig från jobbet , andra kanske skulle kalla det sjukskriven. Inte för att lite fever har hindrat mig från att jobba innan men den här veckan har det fasiken varit hemskt. Idag ringde chefen och frågade om jag kunde jobba imorgon, Det är klart ! Jag har precis blivit frisk och legat inne i snart tre dagar så klart som fan att man vill komma ut och jobba! :)


Yeah, näe nu är det dags för mig att varva ner lite om jag ska kunna sova något. Ner i sängen med en ny disney film i kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0