Nyvaken, Vill säga Pippi!


Ja ni hörde rätt, jag är vaken efter en härlig kväll igår. Jag klarade mig och nu är jag här :)


Känner mig på toppen humör ! Så idag blir det Pippi-hår på jobbet :) Det kan man alltid ha när man känner sig på lite bättre humör eller när man somnat med det dagen innan och inte hunnit fixat till det innan man kommer till jobbet. Men idag är det en sån dag när man är på bättre humör!




Jag funderar seriöst på att börja studera igen, frågan är hur ,var och vad. Jag har mina drömmar man kan följa, men  det kanske är bättre att låta dom vara drömmar?
Inte det närmsta året, det finns så mycket annat jag vill göra. För mycket , det är inte rimligt ifall jag hinner med allt.
Det är värt ett försök!


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0