Party veckan!


Ojsan, Det finns säkert många sätt jag kan försöka förklara bort allt mitt festande den här veckan som varit. Men Sanningen är att det är samma sak som åren innan. Den här veckan mellan jul och nyår är alltid mycket festande. Många som fyller år och mycket som händer runt omkring. Huvudsaken är att man har kul !



Att man aldrig lär sig, det går inte att jobba och festa utan att sedan ta koncekvenserna för det. Nu sitter jag här med smärta i halsen och näsan, en dum febet som inte vill lägga sig. Envis som man är så jobbar jag ialla fall så att bli frisk känns som en evighet här ifrån. Bäst att jag tar tag i det hela , så nu tänkte jag försöka lära mig något om vitaminter och hälso saker ! :)


Nyårs löftet :
Att bli av med mina cementklumpar till ben, för andra ord bli lite vig och smidigare. Får se hur det hela går :)



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0